Gość
TaiJutsu to techniki walki wręcz. Nie potrzebują chakry.
Rangi E:
Dynamic Entry
Jest to efektowne wejście, czyli wyskakujemy na przeciwnika z dużą szybkością nogą wystawioną do przodu.
[i]Rangi D:
Konoha Reppuu
To technika obronna. Podczas ataku wręcz przeciwnika schylamy się, robimy obrót i przewracamy przeciwnika nogą.
Konoha Senpuu
Jest to silne kopnięcie z obrotu w podbródek.
TarenKen
To szybka seria pięściami.
Konoha Shoufuu
Jest to cios nogą w rękę zdolny do rozbrojenia przeciwnika.
Ranga C:
Konoha Gouriki Senpuu
Jest to TaiJutsu przypominające Konoha Senpuu, lecz różnica polega na tym, że to TaiJutsu to seria kopnięć z obrotu.
Shishi Rendan.
Jest to technika polegająca na wybiciu przeciwnika, doskoczeniu do niego, zadaniu kilku ciosów i przy samej ziemi przybicie go do podłoża.
Taren Kyaku
To jutsu jest podobne do Taren Ken, lecz ciosy zadaje się nogą.
Ranga B:
Konoha Dai Senpuu
Ostatnia technika z rodzaju Senpuu. Są to obroty, które odrywają użytkownika od podłoża i bije się nimi w przeciwnika do chwili, gdy upadnie.
Omote Renge
Technika wykonywana w powietrzu. Technika ta polega na unieruchomieniu przeciwnika. Po czym łapiemy go i razem z nim kierujemy się głową w dół, następnie tuż przy samej ziemi przed uderzeniem odskakujemy od niego. Wymaga min. 1 bramy.
Ranga A:
Ura Renge
Technika podobna do Omote Renge. Tym razem przeciwnik jak i osoba używająca tej techniki razem uderzają w ziemie. Jest to tak zwany miecz obusieczny. Wymaga min. 3 bramy.
Ranga S:
Asa Kujaku
Żeby użyć tej techniki potrzebna jest do tego otwarta 6 brama. Technika ta jest praktycznie techniką kończącą walkę. Asa Kujaku polega na serii potężnych ciosów pięścią. Ciosy te są tak szybkie i tak silne, że podczas ruchu wokół pięści tworzy się otoczka z ognia. Końcowy efekt przypomina wachlarz ognistych pocisków.